Sunday 17 June 2012

ok.

vi nærmer oss med stormskritt. fy faen. jeg kan ikke tro at det snart er ett år siden du føkkings døde! jeg klarer ikke å fatte det. det siste året har vært en tåke. ei tåke. whatever! jeg er forbanna! ikveld var vi på frua. der satt vi på en plass jeg aldri har sitti. over baren henger bildet av deg. det som ble satt opp i fjor sommer. I FJOR SOMMER! etter dagene som gjorde så vondt at vi ikke visste om vi klarte å komme oss gjennom de. FAEN I HELVETTE! jeg er så sint at jeg gråter nå. jeg gråter når jeg skriver dette. det er et år siden! snart... jeg har hatt somre før. faktisk 24 av de, men denne sommeren er så viktig. det må bli noe utav den. det må skje noe! ingen føkkings ting kommer til å skje. jeg vet det. jævla drittsommer allerede! hilsen emoblogg87

No comments: