Monday 16 January 2012

seks måneder...

...siden jeg var litt sur på deg. det må jeg innrømme og du vet det nok. siden tove fikk oss til å innrømme at, joda, vi er glade i hverandre. siden jeg hadde hele meg full av peanøtter. siden "my heart will go on" sto på fryktelig høyt for du ville høre den og ikke mariah carey som du først hadde spurt om. siden alt var bra. siden jeg dro den kvelden og det var siste gang jeg kom til å se deg. jeg håper du har det bra der du er. jeg håper jeg møter deg igjen og jeg håper du vet hvor inderlig jeg savner deg. akkurat idag er det seks måneder siden alt dette. akkurat seks måneder siden! p.s: jeg vet du synes jeg er teit for jeg er så emo akkurat nå ;)

2 comments:

Tove Børstad Solem said...

Men d va nå litt murring før dokk sa ja :P

. said...

du si nå der ;)